Service

Young Graduate – Office Manager

Helemaal klaar om jouw carrière te lanceren als Office Manager? Dan ben je bij Unikoo aan het juiste adres! Bij Unikoo werk je in een start-up sfeer, word je ingezet op projecten bij innovatieve start- & scale-ups of op trajecten bij grotere organisaties. Je komt dus in aanraking met verschillende klanten waardoor je heel snel zal bijleren! Daarnaast krijg je de kans om zelf jouw ontwikkelpad te bepalen!

Solliciteer nu
Terug naar overzicht

About Unikoo

Wij zijn een full service provider. Met andere woorden: wij zorgen voor een geïntegreerde aanpak zodat klanten slechts 1 aanspreekpunt nodig hebben voor verschillende services. Via een unieke structuur bieden wij start-ups, scale-ups en innovatieve organisaties een ‘centre of expertise’ die onze klanten ontzorgt, ondersteunt en doet groeien.

Een one-stop-shop voor strategisch advies, finance & administratie, sales & marketing, communicatie & webdesign, digitalisering & innovatie, rekrutering & staffing, ICT, events ... en nog veel meer.

Your challenge

Als Office Manager krijg je de kans om in zeer uiteenlopende trajecten heel veel expertise te ontwikkelen. Je zal onze klanten kunnen ondersteunen op verschillende domeinen, optimalisaties voorstellen en implementeren. Deze projecten kunnen zowel remote als onsite bij de klant plaatsvinden. Je zal merken dat jij écht het verschil kan maken, zowel voor de klant als voor jezelf!

Enkele verantwoordelijkheden die je toevertrouwd zal krijgen:

  • Algemene & financiële administratie
  • HR & Talent: ondersteuning aanwervingen & onboarding, verlofplanningen, teambuilding events, etc.
  • Ondersteuning sales (CRM, beheer afspraken, etc.) en marketing (social media, events, etc.)
  • Advies geven aan de klant en/of meedenken bij verschillende mogelijke projecten

Afhankelijk van jouw voorkeur, kan je jezelf specialiseren of jouw kennis nog verder uitbreiden in andere domeinen zodat je blijft groeien!

The perfect match

Zin om onze collega te worden? Super! Onze ideale Office Manager heeft volgende skills en competenties:

  • Bachelor diploma in een administratieve richting (Office Management,…)
  • Zeer sterke organisatorische en administratieve skills
  • Goede kennis van MS Office
  • Taalvaardig: Nederlands en Engels is een must, Frans een ‘nice to have’
  • Flexibel, communicatief en commercieel
  • Zeer belangrijk: nauwkeurig, enthousiast, zelfstandig & zin voor initiatief

Our offer

Helemaal overtuigd van de functie en de groeimogelijkheden bij Unikoo? Ideaal! Dan geven wij jou graag mee wat wij jou nog meer kunnen bieden (uiteraard naast een aantrekkelijk loon):

  • Bedrijfswagen inclusief tankkaart na 6 maanden samenwerking of alternatief mobiliteitsplan
  • Hospitalisatieverzekering
  • Volledige uitrusting waaronder laptop & gsm abonnemen
  • 32 dagen verlof (20 wettelijke dagen +12 ADV dagen)
  • Leuke trendy werkplek @MeetDistrict inclusief loopband, pingpongtafel,..
  • Flexibiliteit: homework & flexibele uren zijn zeker mogelijk
  • De kans om jouw carrièrepad zelf mee vorm te geven!
  • De verbondenheid met Unikoo én met jouw collega’s: een drink, ontbijtje, teamactiviteit, diner, weekendje weg, …

Tot binnenkort!

Overtuigd? Contacteer ons!

Solliciteer spontaan

Ben je (nu al) fan van Unikoo, maar vind je hierboven geen job die bij je past? Dat is geen enkel probleem! We leren je graag kennen en gaan samen op zoek naar de perfecte match tussen jou en Unikoo.

Solliciteer nu