Service

Office Manager

Hou je van een veelzijdige job en ben je service-minded ? Neem je graag initiatief en hou je ervan om orde in de chaos te brengen? Dan hebben onze klanten jou nodig !

Solliciteer nu
Terug naar overzicht

About Unikoo

Wij zijn een rasechte full service provider. Via een unieke structuur bieden wij start-ups, scale-ups en innovatieve organisaties een ‘centre of expertise’ die onze klanten ontzorgt, ondersteunt en doet groeien. Een one-stop-shop voor advies en ondersteuning in digitalisering & web development, finance & administratie, marketing & communicatie, grafisch ontwerp, rekrutering & talent, ... en nog veel meer.

Your challenge

Wij zijn op zoek naar een gedreven Office Manager om onze klanten, innovatieve start-/scale-ups en KMO's, te ondersteunen. De ideale omgeving dus om jouw talenten en expertise verder te ontwikkelen in een wisselende context. Geen dag is hetzelfde ! Bovendien kunnen deze trajecten/projecten zowel remote als bij de klant plaatsvinden: variatie ten top!

Enkele verantwoordelijkheden die je toevertrouwd zal krijgen:

  • Algemene administratie
  • HR administratie: ondersteuning ivm aanwervingen, onboarding, verlofplanning, loonadministratie, etc.
  • Marketing ondersteuning: onderhoud social media, content creëren/aanpassen, etc.
  • Financieel: debiteurenbeheer, verwerken aan- en verkoopfacturen, opmaken verkoopfacturen, voorbereiding boekhoudkundige verwerking, etc.
  • Administratieve processen optimaliseren en implementeren
  • Organisatie teambuilding activiteiten en events
  • Advies geven aan de klant en/of meedenken bij verschillende mogelijke projecten

Je vervult dus een belangrijke rol binnen de organisatie waarbij je écht het verschil kan maken, zowel voor de klant als voor jezelf!

The perfect match?

Zin om onze collega te worden? Super! Onze ideale Office Manager heeft volgende skills en competenties:

  • Bachelor diploma - bij voorkeur in een administratieve richting (Office Management,…)
  • Minimum 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie
  • Zeer 'service minded': je krijgt energie en voldoening wanneer je anderen kan ondersteunen en ontzorgen
  • Sterke organisatorische en administratieve skills
  • Goede kennis van MS Office
  • Kennis Exact Online is een plus
  • Interesse in nieuwe technologieën zodat je snel vertrouwd bent met verschillende tools
  • Naast een perfecte kennis van het Nederlands heb je een zeer goede kennis van Engels. Frans is een plus
  • Flexibel, communicatief, zelfstandig & zin voor initiatief
  • Last but not least: heel veel enthousiasme!

Our offer

Naast de “usuals” zoals een aantrekkelijk loon en 32 dagen verlof (20 wettelijke en 12 ADV dagen) zijn er nog heel wat andere ‘nice to haves’, zoals:

  • Een zeer dynamische, uitdagende omgeving waarbij je écht impact hebt op klanten en op het Finance & Administratie team van Unikoo
  • Geen prikklok of vaste uren, wel verantwoordelijkheid
  • Werken in een toffe context maakt het eens zo leuk én inspirerend! Een teamactiviteit zoals een (virtuele) apero in combinatie met werken in de trendy co-working space @MeetDistrict is de perfecte mix.
  • …. nog zoveel meer om te ontdekken!

Overtuigd? Contacteer ons!

International

Solliciteer spontaan

Ben je (nu al) fan van Unikoo, maar vind je hierboven geen job die bij je past? Dat is geen enkel probleem! We leren je graag kennen en gaan samen op zoek naar de perfecte match tussen jou en Unikoo.

Solliciteer nu