Blogs

Blog preview image

04/03/2021

Technology & development

De 6 eigenschappen van goede middleware software

We kunnen ons tegenwoordig geen wereld meer inbeelden waar we geen gebruik maken van allerlei cloud-gebaseerde oplossingen en diensten. Ook op de werkplek heeft SaaS (Software as a Service) definitief zijn intrede gemaakt. Hierdoor stijgt de vraag om verschillende cloud-gebaseerde oplossingen met elkaar te laten communiceren. Niemand wil namelijk op 2 verschillende plaatsen dezelfde data gaan onderhouden.

Blog preview image

03/02/2021

Recruitment & talentbeheer

Hoe kan jij kostenefficiënt rekruteren?

Mensen bepalen in grote mate het succes van een onderneming. Maar “goeie mensen zijn zo moeilijk te vinden”, horen we vaak. Bij het werven van nieuwe medewerkers, is het belangrijk om te zorgen dat de kansen op een kwalitatieve aanwerving zo hoog mogelijk zijn terwijl de “kost-per-aanwerving” zo scherp mogelijk wordt gehouden. Maar hoe ga je hiermee aan de slag?

Blog preview image

21/12/2020

Finance & administratie

De 4 kernelementen van een doordacht, digitaal financieel-administratief proces

Kasten vol met mappen, een papieren archief, stapels “bonnetjes”, analoge goedkeuringsflows en digitale facturen die afgeprint worden bewaard. Dit is de situatie bij vele kleinere organisaties. Er is dus heel wat opportuniteit tot optimalisatie van tijdsbesteding, terugbrengen van administratieve complexiteit en het verkrijgen van inzichten in de financiële gezondheid van uw bedrijf.

Blog preview image

20/11/2020

Marketing & communicatie

De 4 belangrijkste voordelen van de nieuwe Google Analytics 4

Google heeft op 14 oktober een nieuwe versie van Google Analytics gelanceerd: Google Analytics 4 (afgekort: GA4). Het is een van de meest ingrijpende updates sinds het ontstaan van de tool en werd ontworpen om mee te kunnen met het snel veranderende landschap van Analytics.

Blog preview image

10/11/2020

Graphic & digital design

Waarom (re)branding werkt

De wereld evolueert snel, erg snel. Ook onze manier van communiceren verandert mee, van Whatsapp en video calls tot voice messaging en emoticons. Elke dag moeten we een overload aan informatie verwerken. Als je die snelle evoluties in het achterhoofd houdt, is het logisch dat bedrijven volgens onderzoek best om de zoveel jaar van merkidentiteit veranderen of moderniseren, en rekening houden met de strenge standaarden van een verwende gebruiker. Sterke ondernemers springen mee op de boot en doen er alles aan om zich zo goed mogelijk aan te passen aan het snel veranderende klimaat.

Meer laden +
newsletter

Nieuwsbrief

Hapklare weetjes over marketing, digitalisering, recruitment en zoveel meer? Meld je aan op onze nieuwsbrief.